14 Νοεμβρίου 2007

στη θέρμη του χειμώνα

Έπιασαν επιτέλους τα κρύα φιλενάδα, έστρωσες τα παχιά λευκά χαλιά σου, φρέσκαρες το πάπλωμα, ξέθαψες τα βαριά μακριά κασκόλ σου, τη μάλλινη εσάρπα της γιαγιάς (κοίτα που πάντα σου ξυπνάει τη νοσταλγία, που όταν τη φοράς νιώθεις το χέρι της με το τσιγκελάκι, είναι η μαγική σου μπέρτα και τίποτα κακό δε σε αγγίζει) και κυκλοφορείς στο σπίτι με τα πόδια χωμένα στα αφράτα καλτσάκια. Φτιάχνεις μια μέντα με λίγο τριαντάφυλλο, ανοίγεις το ραδιόφωνο και χαζεύεις ατέλειωτα, χαζεύεις αχόρταγα. Δε σκέφτεσαι τίποτα και τα σκέφτεσαι όλα. Το μάτι σου γατζώνεται σε ότι προεξέχει. Το μυαλό σου σουλατσάρει ανενόχλητο σε όλες τις πιθανές σου θύμησες, δεν δείχνει έλεος. Εσύ φιλενάδα απλώς απολαμβάνεις το χάζεμα, σπορ μοναχικό, απολύτως εγωιστικό και αρκούντως απολαυστικό ώστε να το αποζητάς συχνά. Πολλοί θα σε έλεγαν ονειροπαρμένη, άλλοι αφηρημένη και κάποιοι ίσως ρομαντική. Από την άλλη όμως σε αυτές τις στιγμές του τίποτα, σου συμβαίνουν τα πάντα.
Στα χειμωνιάτικα απογεύματα βρίσκεις καταφύγιο -όχι δεν κρύβεσαι από κάτι, δε σε καταδιώκει κανείς- είναι που θέλεις αυτό το "μόνη μου" χωρίς προφανή λόγο. Και σήμερα που ο καιρός είναι βαρύς σου κάθεται γάντι η δικαιολογία... Είσαι ένα μικρό εγωιστικό κάθαρμα φιλενάδα... και σ'αρέσει!

9 σχόλια:

Stardustia είπε...

Γιατί μωρέ φιλενάδα "εγωιστικό κάθαρμα"; Επειδή σου αρέσει όλο αυτό το καταπληκτικό χουζούρι θαλπωρής;
Αυτό ακριβώς αισθάνομαι κι εγώ όταν πιάνουν ΤΑ ΚΡΥΑ! Και τώρα που έστρωσα και τα χαλάκια μου και το σπίτι απέκτησε και πάλι μια οριεντάλ νότα...
Αλλά πιο πολύ μου άρεσε η μέντα με τριαντάφυλλο: για λέγε, για λέγες πώς τη φτιάχνεις;
-τρελλαίνομαι για δυόσμο, φασκόμηλο και μέντα ροφήματα, αλλά αυτόν τον συνδυασμό ομολογώ ότι τον αγνοούσα...-

mata_ntomata είπε...

χεχε φιλιναδίτσα η μέντα που έχω είναι σπέσιαλ 100% βιολογική και αποξηραμένη, το δε τριαντάφυλλο ομοίως είναι δε τα αποξηραμένα ροδοπέταλα τα οποία απλώς προσθέτεις, για να κάνουν τη διαφορά! όλα από τα χεράκια καταπληκτικής γιαγιάς συναδέλφου!!! ε και όσο να πεις όλο αυτό το όργιο ροφήματος δε το μοιράζομαι και εύκολα...χεχε! άντε καλό μας χειμώνα γεμάτο τέτοιες ζεστασιές!

island είπε...

Αχ εγωιστικό κάθαρμα να είχαμε όλοι τέτοιες δικαιολογίες σαν και τις δικές σου.Οχι για σκέψη(με τί μυαλό;)αλλά για λίγη ζεστή σοκολάτα.Πολύ όμορφες εικόνες βγάζεις.Την χειμωνιάτικη καλησπέρα μου

Stardustia είπε...

Λοιπόν, οκ, ζήλεψα...
δε λέω έχω μεγάλη γκάμα πράσινου τσαγιού με μέντα, με γιασεμί, με μπαχαρικά -που του προσθέτω- χώρια τα δικά μας ροφήματα,
αλλά τη Δευτέρα με βλέπω προς αναζήτηση των απαραίτητων συστατικών...

τώρα μάλιστα που έχω ένα κρυολόγημα που μου έχει αλλάξει όχι απλώς τα φώτα αλλά και όλη μου τη ψυχοσύνθεση ίσως είναι ό,τι πρέπει...

φιλιά
και
ευχαριστώ!

koritsi_oksi είπε...

μικρό μου καθαρματάκι σε άπειλώ απερίφραστα ότι σε κανά μήνα θα ταράξω την αξιοζήλευτη μοναξιά των χειμωιάτικων απογευμάτων σου στο βορά με το βαλιτσάκι των cd μου και άπειρη φλυαρία -από αυτή που ξέρεις :)))

koritsi_oksi είπε...

...και το καλό που σου θέλω να σου έχουν μείνει και κάποια από τα υπέροχα ροφήματα !!!!!

mata_ntomata είπε...

@island με τέτοια ευγένεια πως να μην αναταποδώσω με ένα κέρασμα; ζεστό με λίγο μέλι!
@stardustia ότι πρέπει είμαστε φιλενάδα με τα κρυολογήματα!!! άντε βάλε το νεράκι να βράζει και άρχισε τις αλχημείες σου...
@koritsi το καλό που σου θέλω να φέρεις τα βαλιτσάκια σου και μη νομίζεις πως με απειλείς εμένα... εσύ δε θα τη βγάλεις μόνο με αφέψημα!!! άντε να ανεβαίνουμε ένας ένας...

island είπε...

Ήδη το νιώθω να κατεβαίνει τον εισοφάγο και να μαλακώνει τον λαιμό μου το μέλι!!!(Είμαι και λίγο κρυωμένος και είναι ότι πρέπει).Σε ευχαριστώ πολύ!!!

mata_ntomata είπε...

χαρά μου αγαπητέ νήσε να αισθάνεστε ανέτως!