06 Αυγούστου 2007

5 προορισμοί

Μετά από πρό(σ)κληση της φίλτατης zoe φιλενάδα, να το πρώτο σου μπλογκοπαιχνιδάκι. Θέμα οι πέντε αγαπημένοι προορισμοί λέει... και εσύ με τα λίγα Περσικά που ξέρεις θα το ρίξεις στα σίγουρα, δηλαδή σε συντεταγμένες που έχεις αγαπήσει γιατί κάτι σου κλέψαν και κάτι σου προσφέραν -ένα αλλόκοτο παρεδώσε...

Καταρχήν τα πρωτόγονα ένστικτα! Εκείνα που λέμε ρίζες. Νο 1 λοιπόν, το Πόρτο Κατσίκι στη Λευκάδα



Και στο ίδιο μοτίβο, μαζί με μια μικρή αδυναμία για το μυθολογικό της υπόθεσης, πώς να αποφύγεις για Νο 2 Τις Πηγές του Αχέρωντα



Πέρα από τα σύνορα και τις παραδόσεις τώρα μια γωνιά του πλανήτη που ερωτεύτηκες... Νο 3 Antibes, στη Γαλλική Ριβιέρα


Και όσο και να θέλεις να το αποφύγεις το κλισεδάκι, ε... δεν μπορείς ρε ΄συ φιλενάδα να μη βάλεις μέσα στη λίστα σου Νο 4 το (άλλο) Λονδίνο





Ε...και η αλήθεια είναι πως για το τέλος δυσκολεύτηκες πολύ για να αποφασίσεις και να καταλήξεις, αλλά φιλενάδα είναι τελικά αυτά τα πέτρινα ορεινά χωριουδάκια που κρέμονται στα Πυρηναία, στο Νο 5 το ορεινό Cap de Creus, στην Καταλονία

...και εις άλλα με υγεία!

4 σχόλια:

Stardustia είπε...

Φιλενάδα μου,
είμαι α-πα-ρά-δε-κτη!!!

πρώτα σε μπλογκοπροκαλώ σε μπλογκοπαίχνιδο και μετά σε μπλογκοπαραμελώ ασύστολα!!!

συγγνώμη, ειλικρινά...

λείπουμε ακόμη σε διακοπές, η σύνδεση είναι ΧΑΛΙΑ, ΧΑΛΙΑ, ΧΑΛΙΑ, και έχω και σύνδρομο στέρησης του μπλόγκινγκ
και έτσι απλώς ανεβάζω κανά ποστ και σχολιάζω ενίοτε πότε λίγο εδώ και πότε λίγο εκεί...

Ώστε επτανησιώτικες ρίζες, από Λευκάδα; Λένε ότι είναι υπέροχη...

Όλοι οι προορισμοί σου μικροί πειρασμοί...
επίτρεψέ μου όμως, να κολλήσω στη φωτό του Λονδίνου: το έχω και εγώ βγάλει φωτογραφία αυτό το υπέροχα περίεργο πλοίο, χωμένο σε ένα κανάλι ανάμεσα σε κάτι σπίτια!!! Όταν πάω σπίτι και αν το θυμηθώ, θα σου στείλω και τη δική μου...

μου άρεσε αυτή η ... ανατρεπτική σου οπτική αυτής της πόλης

Φιλιά

mata_ntomata είπε...

έλα ρε φιλενάδα, μεταξύ μας είμαστε...τι με παραμελείς;;; αφού εγώ μπλογκάρω μια φορά το μήνα πλέον... τη μια οι συνδέσεις (τον έζησα τον άδικο πόνο των 48αρων!) την άλλη οι δουλειές, την τρίτη.. έεεε να πάμε και για κανένα μπανάκι, μπας και νιώσουμε καλοκαίρι φέτος!
Λοιπόν ναι σου προτείνω Λευκάδα με τα χίλια, και είναι ότι πρέπει για οικογενειακές διακοπές (αρκεί να μην πέσεις στα κύμματα των δεινών surfers που αλλονίζουν στο νησί!) και ναι...κάνω γκρίζα διαφήμιση!αν δε παινέψεις το σπίτι σου κτλ κτλ.
Όσο για το Λονδίνο, χμ δεν ξέρω πόσο ανατρεπτική είναι η οπτική -μάλλον καθημερινή θα την έλεγα!το συγκεκριμένο πάντως είναι τραβηγμένο κάπου ανάμεσα στα κανάλια του Camden...
thanx anyway!!!και ανησυχείς, δε χανόμαστε ;)

Stardustia είπε...

Οκ, εγώ όμως έχω τη μάτα τη φιλενάδα και ας είμαστε μεταξύ μας, είπα να σου πω ότι, είναι εξωγενείς και όχι από εμάς κατευθυνόμενοι οι παράγοντες παραμέλησης!!!
Ναι, η Λευκάδα είναι όντως απωθημένο μου, όπως και το νησάκι Καστός...
αλλά για φέτος μάλλον δεν το βλέπω...

Α, μη ζηλέψεις, θα είμαι ΚΑΙ αυτήν την εβδομάδα διακοπές με τα παιδιά...

φιλάκια

mata_ntomata είπε...

Μακάρι να είστε και την επόμενη διακοπές φιλενάδα!!!Να το κάψετε οικεγενειακώς, να πλατσουρίζετε ανελέητα και να τα χαίρεστε και τα τρία τα κουκλάκια σας!!!εεε και εμείς εδώ οι "βιοπαλαιστές" τις ρίχνουμε τις βουτιές μας!